Masaże specjalistyczne Toggle

Tomasz Białoń – Dyplomowany masażysta. Ukończył z wyróżnieniem, Policealne Studium Medyczne w Rybniku o specjalności Technik Masażysta i zdając państwowy egzamin przed Centralną Komisją Egzaminacyjną uzyskał prawo wykonywania zawodu i prowadzenia własnej praktyki terapii masażem.

Praktykę zawodową odbywał na oddziale rehabilitacji Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 3 w Rybniku oraz w poradni rehabilitacyjnej Centrum Medycznego przy ul. Byłych Więźniów Politycznych w Rybniku ukończoną z wynikiem celującym, gdzie przez dwa lata zdobył ogromny bagaż doświadczeń oraz zaufanie i wdzięczność swoich pacjentów.

Jednocześnie nie poprzestaje na dotychczasowych osiągnięciach i nadal rozwija swoje kompetencje oraz umiejętności na różnorodnych kursach i szkoleniach. W szczególności w kręgu zainteresowań znajdują się terapia NTS oraz masaż tkanek głębokich i praca z powięzią, na których to obecnie koncentruje swoją uwagę.

WSKAZANIA DO MASAŻU

• dolegliwości bólowe kręgosłupa,
  • dolegliwości bólowe kolan,
  • dolegliwości bólowe barków,
  • stawów obwodowych,
  • rwa kulszowa,
  • bóle mięśniowe,
  • nerwobóle,
  • drętwienia kończyn górnych czy dolnych,
  • dyskomfort,
  • napięcie mięśniowe,
  • potrzeba zrelaksowania i odprężenia po ciężkim dniu,
  • działanie profilaktycznie.

Przestrzegam przed korzystaniem z zabiegów paramedycznych osób po różnorakich kursach bez gruntownego przygotowania medycznego oraz nadmiernym przyjmowaniem przeciwbólowych środków farmakologicznych, które są powszechnie dostępne bez recepty. Tłumiąc ból działają co prawda szybko, lecz jedynie objawowo i nie usuwają przyczyny dolegliwości, natomiast skutki uboczne ich nadużywania nie pozostają bez wpływu na stan zdrowia i mogą rodzić poważne konsekwencje. Być przyczyną innych dolegliwości a nawet poważnych kłopotów zdrowotnych. Zapewniam, że większość Waszych problemów i dolegliwości można usunąć poprzez naturalne a co za tym idzie bezpieczne dla zdrowia metody terapii manualnych. Jedną z nich jest masaż. Często pomaga uniknąć chirurgicznego skalpela, który zawsze staje się w takich przypadkach ostatecznością!

RODZAJE ZABIEGÓW

Masaż klasyczny:
  • odprężający (znosi napięcia mięśniowe)
  • mobilizujący (poprawia tonus mięśniowy)
  • profilaktyczny (zapobiega powstawaniu objawów)
  • przeciwbólowy (redukuje dolegliwości bólowe)
Masaże lecznicze:
  • drenaż limfatyczny
  • masaż izometryczny
  • masaż segmentarny
  • masaż centrafugalny
  • masaż powięziowy
  • metoda MTG
  • terapia NST
  • trakcje i mobilizacje stawów
Masaż sportowy:
  • przedstartowy
  • podtrzymujący
  • powysiłkowy
Masaż relaksacyjny:
  • wyciszający
  • całościowy
  • wellness
  • antystresowy
Masaż kosmetyczny:
  • twarzy
  • całościowy
  • aromaterapeutyczny
  • antycelulitowy (bańką chińską)

OFERTA SPECJALNA

Dla Pań:
  • masaż przeciwcellulitowy
  • ujędrniający masaż ud, pośladków, biustu, twarzy
  • relaksacyjny masaż odprężający
Dla Panów:
  • masaż spalający tkankę tłuszczową
  • masaż wspomagający budowę masy mięśniowej
  • masaż na rzeźbę
Dla Firm:
  • masaże relaksacyjne karku i obręczy barkowej (w czasie pracy)
  • masaże profilaktyczne pleców i kręgosłupa
  • masaż antystresowy („mięsień stresu”)
Nowości:
  • masaż dla kobiet w ciąży
  • masaż wzmacniający mięśnie i stabilizację miednicy w połogu

NOWOŚĆ W KLINICE : MASAŻ GORĄCYMI KAMIENIAMI

Poniżej kilka słów na temat tergo rodzaju masażu:
Relaksacyjny masaż gorącymi kamieniami jest jedną z form masażu leczniczego. Sesja zabiegu tym rodzajem masażu polega na położeniu podgrzanych, płaskich kamieni na kluczowe partie ciała. Niekiedy masażysta dodatkowo masuje ciało kamieniami. Masaż gorącymi kamieniami ma na celu zrelaksowanie i wyciszenie.
Jest on pomocny również w przypadku bólu pleców, słabego krążenia, zapalenia stawów i kości, stresu, bezsenności oraz depresji. Specjalne przygotowane kamienie do masażu pobudzają także krążenie krwi i limfy w organizmie.
Masaż gorącymi kamieniami był znany już w starożytności. Naukowcy twierdzą, że technika masażu gorącymi i zimnymi kamieniami jest starsza niż akupunktura.
Masaż leczniczy kamieniami opiera się na teorii przepływu energii przez organizm. W naszym ciele znajdują się ośrodki energii, zwane w jodze czakrami. Dawni lekarze chińscy i hinduscy opracowali szczegółowe mapy punktów energetycznych. Masaż gorącymi kamieniami pozwala na lepszy przepływ energii przez zmęczony lub chory organizm.

Techniki masażu gorącymi kamieniami od wieków były stosowane na Dalekim Wschodzie. Tajemnicą skuteczności tego zabiegu jest masowanie specjalnych miejsc wzdłuż kręgosłupa i mózgu, gdzie według dalekowschodnich poglądów znajdują się ośrodki energii, zwane czakrami. Czakry stymulują pracę znajdujących się w sąsiedztwie gruczołów wydzielania wewnętrznego, które produkują niezbędne do życia hormony.

Medycyna Wschodu od wieków wykorzystuje czakry i łączące je meridiany, przede wszystkim w akupunkturze.

Kamienie do masażu rozkłada się zgodnie z mapą czakr znajdujących się na ciele ludzkim. Ciepłe kamienie, które zostają położone w miejscu czakry, a następnie przesunięcie ich wzdłuż meridianów, sprawia że w organizmie dochodzi do odblokowania przepływu energii.
Oto 7 czakr:

• czakra podstawowa, która położona jest u podstawy kręgosłupa, odpowiedzialna jest za energię życiową, osobowość oraz silną wolę;
  • czakra seksu, znajdująca się w podbrzuszu wpływa na życie seksualne;
  • czakra splotu słonecznego odpowiada za życie uczuciowe;
  • czakra serca wzbogaca sens istnienia, a przede wszystkim reguluje energię miłości;
  • czakra gardła wpływa na zdolności pracy twórczej;
  • czakra trzeciego oka, znajdująca się na środku czoła jest odpowiedzialna za wyobraźnię i umiejętność realizacji myśli;
  • czakra korony będąca na czubku głowy odpowiada za życie duchowe i stan świadomości.

Układ czakr jest bardzo złożony i poza najważniejszymi czakrami (podstawy, serca i korony) oraz czterema czakrami ważnymi istnieje jeszcze ponad 300 mniejszych. Energia, która zostaje zablokowana w czakrach wpływa negatywnie na organizm i funkcjonowanie narządów wewnętrznych, zaburza życie emocjonalne oraz duchowe.

Metodyka wykonania zabiegu:
Masaż rozpoczyna się od rozgrzania kamieni w wodzie do temperatury około 60˚C i przygotowania pacjenta. Następnie daną część ciała przygotowujemy do masażu poprzez głaskanie. Nakładamy na skórę oliwkę, żeby uzyskać poślizg dla kamieni. Wyciągamy potrzebne nam kamienie i ogrzaną nimi ręką dalej wykonujemy głaskanie. W ten sposób przyzwyczajamy pacjenta do ciepła i dostosowujemy temperaturę kamienia do odczuć danej osoby. Gdy kamień jest na tyle ochłodzony, że możemy go utrzymać w ręce, wykonujemy nim szybkimi ruchami masaż. W miarę, jak traci on temperaturę spowalniamy tempo i gdy pacjent wyrazi zgodę, kładziemy kamień w odpowiednim miejscu na ciele pacjenta. W tym momencie to pacjent decyduje czy kamień uzyskał taką temperaturę, żeby mógł pozostać w jednym miejscu. Jest to bardzo indywidualne i trzeba uważać, żeby nie poparzyć ciała. Są dwa typy osób, jedne bardzo szybko pochłaniają ciepło z kamieni, wtedy trzeba je często wymieniać, a drugie chłoną je bardzo powoli. Gdy już ułożymy kamienie na danej części ciała, przykrywamy ją ręcznikiem i pozostawiamy na kilka minut. Na pacjenta w tym czasie oddziaływuje ciepło. Czas zabiegu na całe ciało nie powinien być krótszy niż 60 minut i nie dłuższy niż 90 minut. Zbyt długi masaż powoduje nadmierne przegrzanie organizmu. Natomiast po krótszym zabiegu nie otrzymamy pożądanych efektów.
Masaż relaksacyjny gorącymi kamieniami jest przeznaczony głównie dla osób, które:
– żyją w nadmiernym stresie,
– posiadają, w związku z tym, zaburzenia czynności narządów wewnętrznych,
– mają objawy zmęczenia psychofizycznego,
– odczuwają wzmożone napięcie mięśniowe.
Korzyści z zabiegu masażu gorącymi kamieniami:
– redukuje napięcia mięśniowe,
– przynosi relaks i wyciszenie psychiczne,
– działa przeciwzapalnie,
– zapobiega tworzeniu się tkanki tłuszczowej,
– przywraca prawidłowe czucie powierzchowne,
– rozgrzewa mięśnie, tkanki i powierzchnie okołostawowe,
– wspomaga wydolność krążeniową,
– znosi dolegliwości bólowe,
– reguluje przemianę materii i pracę układu pokarmowego,
Przeciwwskazania do masażu relaksacyjnego gorącymi kamieniami:
– ciąża,
– niewydolność serca,
– zaburzenia czucia,
– głębokie i umiarkowane stany depresyjne, zaburzenia psychiczne,
– stany nowotworowe,
– stany gorączkowe,
– wszelkie przeciwwskazania, jak do masażu klasycznego.
hand&stone

CENNIK

120 min – 240 PLN

60 min – 120 PLN

45 min – 90 PLN

30 min – 60 PLN

15 min – 30 PLN

Istnieje możliwość indywidualnego dopasowania godzin.

Przy wykupieniu z góry serii 10 zabiegów 30% rabatu.

Wizyta domowa 3 zł za każde 10 km (min. 10 zł).

Pierwszy zabieg gratis!!

play button tray arrow