Endodoncja – Leczenie kanałowe Toggle

Wnętrze każdego zęba tworzy komora wypełniona kanałami korzeniowymi, w których znajduje się miazga zębowa. Rozwój endodoncji pozwolił na rozpoznanie oraz skuteczne leczenie chorób miazgi, która przez pacjentów ochrzczona została nerwami.

W gabinecie Royal Dental do… jednego razu sztuka!

Leczenie kanałowe polega na usunięciu z kanałów wszelkich bakterii oraz przede wszystkim nieodwracalnie chorych nerwów, których we wnętrzu zęba w zależności od jego rodzaju jest od jednego do pięciu. Następnie stomatolog wypełnia ząb gutaperką, a więc substancją pochodzenia naturalnego. Zabiegi endodoncyjne stosuje się kiedy ząb:

• boli (wykazuje reakcje bólowe)
  • jest pęknięty lub całkowicie złamany
  • wykazuje większą nadwrażliwość na temperaturę czy dotyk
  • różni się barwą od pozostałych zębów

Dzięki wykwalifikowanej kadry oraz zastosowaniu sprzętu najwyższej generacji, a mianowicie zaawansowanego mikroskopu stomatologicznego firmy KAPS oraz trójwymiarowego badania radiologicznego, w klinice Royal Dental zabiegi endodoncyjne wykonywane są podczas jednej wizyty!

Ból podczas leczenia kanałowego? To mit!

Leczenie podczas jednego spotkania ze stomatologami Royal Dental[http://royal-dental.pl/klinika/zespol-lekarzy/] niesie za sobą same korzyści. Przede wszystkim zminimalizowana ilość wizyt nie pozwala na zakażenie uzębienia mikroorganizmami. Ponadto, oszczędzą Państwo czas i energię, a niezaprzeczalną zaletą jest brak jakiegokolwiek bólu dzięki znieczuleniu komputerowemu.