Znieczulenie komputerowe Toggle

Znieczulenie uzębienia przy pomocy strzykawki to dla dzieci strach i ból, który poznały już podczas pierwszych szczepień.

Dlatego w trosce o bezbolesne i komfortowe leczenie stomatologiczne, w klinice Royal-Dental stosujemy znieczulenie komputerowe QuickSleeper. Tradycyjna aplikacja środka powstrzymującego ból za pomocą strzykawki sama w sobie ten ból powoduje. System QuickSleeper skutecznie eliminuje ten paradoks. Płyn podawany jest z taką prędkością, aby pozwolić tkankom na swobodne wchłanianie środka nie tworząc przy tym wysokiego ciśnienia – prowodyra bólu w znieczuleniu tradycyjnym. Końcówka urządzenia przykładana do zęba ma kształt długopisu, dlatego też nie powoduje nieprzyjemnych skojarzeń u dzieci. W pierwszym etapie znieczulenia, które łącznie trwa około trzech minut, zaokrąglona końcówka wypuszcza płyn działający na dziąsła. Dopiero potem, w znieczulone już tkanki wprowadzana jest igła, dzięki czemu młody pacjent nie odczuwa jej obecności.

Dodatkową, aczkolwiek niezwykle istotną zaletą QuickSleeper jest brak odrętwienia twarzy. Komputeryzacja przygotowania do zabiegu właściwego pozwala na znieczulenie pojedynczego zęba, bez ingerencji w dalej położone tkanki miękkie. Tak przeprowadzone znieczulenie umożliwia pacjentowi zachować pełną mimikę twarzy, a po zakończeniu wizyty w naszej klinice normalne funkcjonowanie, dzięki czemu dzieci bezpośrednio po opuszczeniu fotela stomatologicznego mogą udać się do szkoły.

Dlatego znieczulenie komputerowe QuickSleeper to komfort i gwarancja zadowolenia Państwa pociech!